HTML

Nászutunk Thaiföldön

Nászutas élmények Thaiföldről

Friss topikok

• csikilany: @EVE: Ja, es az AirAsia-t is itthonrol foglaltuk, a weboldalukon keresztul bankkartyaval (ahogy az... (2010.01.18. 12:28) Egy álom
  • Scarlettohara: NAGYON jó blog, gratulálok! Kár, hogy nekem nincs túl sok affinitásom az íráshoz... Kitty (2010.01.08. 12:55) Utolsó nap - Bangkok Sukhumvit negyed

Linkblog

2009.02.13. 17:57 csikilany

Egy álom

Egy álomként kezdődött az egész...

Láttunk valami csodás műsort egyik utazós csatornán, ami után rögtön felugrottunk a kanapéról "ki ér hamarabb a számítógéphez és nézi meg mennyibe kerül egy repjegy Thaiföldre" stílusban. Hát a vágy és az izgalom hamar lelombozódott a nagy számjegyektől, így szomorúan konstaláltuk, hogy talán ez még sem nekünk való naszút lenne...

Persze azért a titkos vágyódás mégsem hagyott alább, és azért mégis elkezdtünk utánanézni annak, hogy milyen is valójában egy thaiföldi nyaralás. Egy mesebeli világ kapuja nyílt meg előttem, és valami fura érzés szippantott magával, aminek egyre inkább nem tudtam nem engedni. Ahogy egyre többet olvastam és láttam erről a teljesen más világról, egyre inkább éreztem, hogy talán mégis meg kellene próbálni valahogy ezt a dolgot.

Szerencsére a kedves férjem is hasonlóan érzett, így belevágtunk a heves kutatásba. Minden érdekelt, ami erről a mesés országról szólt. Aztán a sok keresgetésben találtunk egy hasznos blogot, melyet egy Bangkokban elő emberke vezet az ottani életről és minden fontos információval ellátja az itthoniakat, és egy hasznos fórumot, ahol Thaiföld rajongói és a saját szervezésben oda utazó emberek osztanak meg mindenféle hasznos tudnivalót egymással. Naná, hogy rabjává váltam a dolognak :o)

Innen tudtuk meg azt is, hogy tulajdonképpen sokkal barátságosabb árakon is el lehet jutni oda, mint ahogy azt mi néztük az a bizonyos bemutató film után olyan izgatottan. Így aztán néhány hétig a szóbajöhető repülőtársaságok oldalait böngésztük minél olcsóbb repjegy után. Karácsonykor döntöttük el, hogy az Aerosvit ukrán társasággal repülünk Kieven át, mert - bár néhány fórumos ember szerint elkerülendő - náluk találtuk messze a legolcsóbb lehetőséget ez a jó néhány hét alatt. Ráadásul azért is kézenfekvő a dolog, mert rögtön Pestről indul, nem kell másik országba utaznunk érte, és Kievben is csak rövid idő van az átszállásra, és nem kell fél napot a tranzitban ücsörögnünk. Azóta persze más társaságoknál is találni hasonló áron repjegyet, de nekünk mostmár úgyis mindegy :o)

6 komment

Címkék: repjegy repülőtársaság

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EVE 2010.01.13. 10:33:36

Kedves Csikilány!

Mi február végén készülünk Thaiföldre. Olvastam végig a bejegyzéseiidet, nagyon hasznosak számomra, biztos gyönyörű volt.
Mi is 10 nap körül tervezzük az utunkat.Sokat segítenél, ha meg tudnád nekem írni, hogy mennyiből hoztátok ki vagy lehet kihozni cakkompakk egy ilyen utat!
Előre is köszönöm!

csikilany 2010.01.13. 10:51:07

@EVE: Kedves Eve!

Még szándékszom írni egy összefoglalót, amiben ez is szerepelne, de még nem sikerült nyélbe ütnöm :o)

Szóval mi annyit költöttünk kb. mindenre (szállás, kaja, utazások, és az összes többi ottani költség), amennyi volt a repjegyünk. Tehát úgy számoltuk össze, hogy a két hét repjeggyel, mindennel együtt kb. 600.000 Ft volt kettőnkre.

Ennél olcsóbban is lehet csinálni, de ennél jóval drágábban is.
Sok múlik pl. a szállás árán, illetve, hogy ott helyben repülővel és gyorsan de drágábban vagy busszal/vonattal/hajóval és lassan de olcsóbban utazol. A szálláson pl. sokat lehet spórolni ha nem kérsz légkondit, illetve igazi hátizsákosok megtalálják a legolcsóbb szállásokat, ahol akár többen alszanak egy szobában. És így tovább.

Szerintem a mi thaiföldi költségvetésünk középkategóriás volt, nem jártunk nagy lábon, de nem is számoltunk minden egyes fityinget. Igyekeztünk körültekintőek lenni és nem sokat költeni (ami az úszópiacon nem jött be :o)), de azért vannak igényeink :o)

Sok sikert!

EVE 2010.01.15. 08:13:46

@csikilany:

Kedves csikilány,

nagyon köszönöm a segítséged!
próbálok én is felkészülni, bár még van másfél hónapom:)

Üdv,

Eve

EVE 2010.01.18. 12:13:34

@EVE:

Szia!

Kérlek írd meg h hol és melyik légitársaságnál foglaltad a budapest -bangkok jegyet( netto 150.000/fő az normál ár?)!
A bangkok-phuketit is itthonról az Airasianál?

Üdv,

EVe

csikilany 2010.01.18. 12:27:19

@EVE: Mi az Aerosvit honlapjan foglaltuk, akkor ez volt a legjobb ar, es ilyenkor telen/kora tavasszal szerintem ennel olcsobban nem igen van.
Erdemes nezni a Qatar, Emirates, Egyptair, Turkish (ez mondjuk Hong Kongig, ahonnan at lehet hajozni Macaoba, es onnan repulni AirAsia-val) legitarsasagokat (nem csak budapesti indulassal, hanem Becs, Frankfurt, es egyeb nemet varosok), oda meg fapadossal ki lehet jutni. De a Vinafour es Thaicentrum, sot a Vista oldalat is erdemes figyelni, esetleg felvenni veluk a kapcsolatot, mert ok is vadasszak az olcso jegyeket. Mindig mas es mas repulotarsasag akciozik, ezert erdemes gyakran nezegetni oket, es tobb indulasi alternativaval.
Pl. most a vistanal ilyen lehetoseg van (Becsbol EvaAir, 153.100 Ft-ert, apr-aug. kozott): vista.hu/repulojegy-thaifold-bangkok-akcio.html

Ha meg nem ismered az index forumot, latogass el ide: forum.index.hu/Article/showArticle?t=9022262
Sok hasznos infoval gazdagodhatsz, illetve a repjegyeket is sokan vadasszak.

Hajra! :o)

csikilany 2010.01.18. 12:28:15

@EVE: Ja, es az AirAsia-t is itthonrol foglaltuk, a weboldalukon keresztul bankkartyaval (ahogy az Aerosvit-et is).