HTML

Nászutunk Thaiföldön

Nászutas élmények Thaiföldről

Friss topikok

• csikilany: @EVE: Ja, es az AirAsia-t is itthonrol foglaltuk, a weboldalukon keresztul bankkartyaval (ahogy az... (2010.01.18. 12:28) Egy álom
  • Scarlettohara: NAGYON jó blog, gratulálok! Kár, hogy nekem nincs túl sok affinitásom az íráshoz... Kitty (2010.01.08. 12:55) Utolsó nap - Bangkok Sukhumvit negyed

Linkblog

2009.02.15. 20:06 csikilany

Hová is megyünk...

Hogy mi az útitervünk??

Nos, elég nehéz volt eldönteni, hogy mi az ami belefér a 15 napba, és mi az ami nem.

Először Angkor Wat is a kihagyhatatlanok listáján szerepelt a fejemben, és Chiang Mai, egy északi kisváros, ahonnak hegyi túrákat szerveznek, és néhány törzset is meg lehet látogatni. Ráadásul sok ott az elefánt!! És hát ki ne tudná, hogy én élek-halok az elikért :o) Dehát mindkét helyre több nap kellene + az utazás, ami egy teljes éjszakát/napot igénybe vesz. Hát ennyi időnk sajnos nincs rá... (Egyébként felháborítónak tartom, hogy ilyen kevés szabadnap jár egy évre nekünk magyaroknak!) Még van néhány csodás nemzeti park, ami szintén nem fért bele főként a távolság miatt. A sok gyönyörűséges sziget közül is nehéz volt választani, de ezt megkönnyítette az, hogy a turisták hiánya miatt az Air Asia légitársaság olcsón kínálta a repjegyeit talán két hétig, és úgy gondoltuk, hasznos lenne egy ilyet megfogni, mert így a 10-12 órás utazást lerövidíthetnénk 1-2 órára. Akkor meg még nem rendelkeztünk túl sok ismerettel, így csak az addig megismert szigetek közül válogathattunk.

Nos, íme a mostanra elkészült útiterv:

02.28-án indulunk Bp-ről és 03.01-én érkezünk Bangkokba.

03.01-04: Bangkok, Kanchanaburi, Ayutthaya - egy kis kultúra, vallás és történelem nemzeti parkkal és nagyvárosi szmoggal meg nyüzsivel elegyítve

Bankok - Grand Palace

Kanchanaburi - Erawan Nemzeti Park

Ayutthaya - a régi királyi város

03.05-03.12: Andamán sziget világ (Phuket és Phi-Phi szigetek + a közeli szépségek) - pálmafák, fehér homokos tengerpart, átlátszó tenger, korallok, szebbnel szebb halak, gyönyörü kis öblök, magas sziklák, egyszóval, azok a természeti csodák, melyeket TV-ben és képeken már többször is láttunk, de eddig számunkra elérhetetlennek tűntek.

Phuket - Karon, Kata Yai és Kata Noi

Phi-Phi - Maya Bay (The Beach)

03.13-14: És újra Bangkok

03.15: A szomorú és fájdalmas hazatérés a nyárból a hidegbe, a mosoly országából a mindig problémákkal teli és feszengő világba, na de sok szép élménnyel és az ottani légkörrel töltekezve.

Amit biztosan kipróbálunk: naná, hogy az elefántogolás :o), aztán eszünk az utcai árusoknál (persze nem akármelyiknél, majd jól körülnézünk) Pad Thai-t, kókusztejes csirkelevest és banános pancaket, sznorkelezünk a szigetek körülötti koralloknál, és megpróbáljuk minél inkább megismerni a thai kultúra lényegét, és nyitottnak lenni az ottani értékek felé.

Szólj hozzá!

Címkék: bangkok phuket ayutthaya phi phi kanchanaburi

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.