HTML

Nászutunk Thaiföldön

Nászutas élmények Thaiföldről

Friss topikok

• csikilany: @EVE: Ja, es az AirAsia-t is itthonrol foglaltuk, a weboldalukon keresztul bankkartyaval (ahogy az... (2010.01.18. 12:28) Egy álom
  • Scarlettohara: NAGYON jó blog, gratulálok! Kár, hogy nekem nincs túl sok affinitásom az íráshoz... Kitty (2010.01.08. 12:55) Utolsó nap - Bangkok Sukhumvit negyed

Linkblog

2009.07.16. 20:55 csikilany

IX. nap - Lazulás Phi Phi-n

Mint ahogy a fiúkkal megbeszéltük este, együtt indultunk long-tail boat-ot keresni az egész napos kiránduláshoz egy jó kis banana pancake-es reggeli után.

Ton Sai Bay-ben kezdtük a keresgélést. Meglepődtünk, amikor minden csónakos azt mondta, hogy az egész nap 6 órát jelent. Ez nem igazán tetszett... Mi tényleg egész napra szerettünk volna menni, reggel 9-től naplementével együtt. Elég drágán kínálták azt a 6 órát is, nem sikerült egyikükkel sem dűlőre jutni. Átmentünk a Loh Dalum partra is. Ott már lehetett valamelyest egyezkedni velük, de még mindig nem volt az igazi. Már tanakodtunk, hogy mit csináljunk, amikor végül a legutolsó csónakossal nyélbe ütöttük az üzletet. Reggel 9-től naplementével együtt, ahogy mi akarjuk, ahova mi akarunk, még kaját is adnak és sznorkel felszerelést, és a nemzeti park díja is benne van (ami fejenként 200 B), ez mind 1800 B-ért. Nagyon korrektnek tűntek, és öröm volt velük üzletelni. Kifizettük az előleget, és kaptunk egy cetlit, hogy azzal jőjjünk másnap reggel 9-re. Nagy volt az öröm, de az idő is jól eltelt, így megbeszéltük, hogy hazamegyünk a strand cuccért és szívni egy kis legkondis levegőt, aztán a strandon találkozunk.

Mire kiértünk nagy meglepetésünkre "elfogyott" a víz a partról, és vagy fél órát gyalogoltunk a kövek, sünök és rákok között, hogy legalább derékig érjen a víz. És aztán kiderült, hogy befele ez még hagy'ám hogy ment, de kifele még annyi víz sem volt, így még jobban szenvedtünk... Hogy miért kell valakinek 12 óránként kihúzni a dugót a tenger mélyén...

Hát ha már így elrontották a fürdőzésünket, egy kis folyton-árnyékba-húzódás után elmentünk ebédelni a tegnapról már ismert közeli Ciao Bella-ba (tempura - rák, tintahal, hagyma):

Majd egy kis rák fotózás, ha már ott szaladgáltak az apályban:

Kaja után már ilyen apály volt:

Úgyhogy elég is volt aznapra a strandolásból.

A kilátó felé vettük az irányt, hogy onnan is megcsodáljuk a szigetet és környékét.

Hosszú lépcsősor vezet felfele, majd ösvény tovább. Nem is gondolná az ember milyen fárasztó azt megmászni, míg nem teszi meg maga. Itthon gyorsan meglenne, de ott a 100 fokban és kétszer olyan magas páratartalomban rendesen lihegtünk felfele. Azt reméltük szép naplementét látunk majd, de egyrészt a sziklák mögött megy le a nap, másrészt meg jött a nagy eső jobbról is meg balról is, így túl sokáig nem gyönyörködtünk. Azért pár kép:

Kilátás Ton Sai village-re, apály a Loh Dalum oldalon (de már jön vissza a víz)

Jön a zuhé - jobb oldalról

Naplemente

Balról is jön a zuhé (és ott van Phi Phi Ley is)

Ezek után már csak rohantunk lefele, mindenki haza. Már csöpögött az eső mikor hazaértünk (a mi szállásunk ugye közel volt a viewpoint-hoz :o)), a fiúk viszont eláztak...

Zuhanyzás, átöltözés, és mentünk egy délelőtt kinézett szállást lefoglalni a kövezkező két éjszakára (ha jól rémlik, Jim's place volt a neve, de nem esküdnék meg rá). A Loh Dalum partra vezető sétánnyal pont szemben volt. Hangulatosnak nem volt olyan hangulatos, mint a Tropical Garden House, de nagyobb volt a szoba, szintén légkondis, volt szekrény is, jobb állapotban volt minden, és légkondi nélkül is egész tűrhető volt a vastag falaknak köszönhetően a levegő. És még picit olcsóbb is volt (900 B/éj), és közelebb mindenhez.

Eztán pedig négyen ismét nekivágtunk a Phi Phi-i éjszakának: Free bucket az Apache barban, free bucket a Hippies barban, aztán egy free banana sombrero, és hosszas beszélgetes a szigetről a sombreros britt sráccal, majd Irish Pub, és valahogy így tovább; fireshow meg zene mindenütt...

Free bucket (szórólapért cserébe bizonyos időben ingyen vödör pia)

Fireshow

Fireshow - kötélugrás

A vacsi meg jól elmaradt, de végül pótoltuk éjszakai satay-ozással és banana pancake-el, kemény 5 B-ot lealkudva -  a free bucket-ok hatása... :o))

Szólj hozzá!

Címkék: viewpoint ton sai bay fireshow free bucket loh dalum long tail boat

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.